Pages

Followers

Sunday, 1 January 2012

Mengenai Cinta Orang Ketiga :(

assalamualaikum.....



entah kenapa pg ni Eein terase mcm nk citer mengenai bab nih.... emmmm walau pon x semua yg akan berada dalam situasi mcm ni tapi.... bg sesetengah mereka amat lah tersekat dan hampir buntu... emmmm betul x???

Eein pasti tiada siapa pun yg nak keehadiran orang ketiga dalam cinta yg terbina lama... memang menyakit kan dan sungguh pedih sebenar nya... lebih menyakit kan bila kepercayaan yg diberikan musnah begitu sahaja dan membuatkan hati ni hancur sampai hilang bentuk nya... dan ianya akan bertambah parah bila kita menyedari , insan ketiga tu sebenarnya adalah kita...

antara kesakitan jiwa yang amat menyakitkan pabila menyintai seseorang namun orang yg kita amat dambakan adalah milik orang lain.. terasa pedih dan hilang semangat baru untuk bangun

Saying sekali… perasaan hadir di anatara kita membuak buak seakan tiada lagi kunjung tiba yang baru…. Kita bertemu….. kita bersama….. untuk merasakan nikmatnya dan merasakan pahit…




Hmm kadang2 kan Eein rasa cinta tu datang bila tiada rasa dalam akal…. Sebab tu la cinta ni manis sangat sampai kita lupa mana asal nya…. Betul x????  hmmm tidak lupa jugak bila cinta datang pada masa yang salah…. Tempat yang salah…. Dan waktu yang jugak salah…. Bukan menidak kan kewujudan cinta tapi…. Ia bagaikan tidak dapat di haling lagi….

Pernahkah korang sume terfikir yang skandal, orang ketiga, dan teman tapi mesra tu membawa maksud yang berlainan tapi watak dalam cerita selalu di salah kan…. Hmmmm… diorang ni pun adew perasaan dan hati untuk bercinta dan di cintai jugak…. Cuma mungkin nasib tidak menyebelahi diorang menjadi yang terutama…. Baying kan lah kalau mereka ni diberi peluang, tentu lah diorang ni sanggup untuk setia dan menerimanya mugkin….

Eein xdapat nak bayangkan lah, betapa sakit hati dan terseksa batin bila menyintai seseorang dengan sebenarnya cinta, tapi orang yang kita cintai itu sebenarnya milik orang lain…. Seolah-olah satu permainan jiwa memutarkan pelbagai bentuk rasa di dalam nya….. sampai hadir rasa cemburu yang membuak-buak….. juga rasa dengki dan iri hati pada pasangan lain…. Dan macam-macam perasaan yang hadir….. sungguh memenatkan…. Sampaikan Eein xtau lagi macam mana nak di gambarkan…..

Kita bertemu dan bersua untuk merasakan cinta yang mekar… kita berjalan bersama-sama menuju puncak bahagia…. Mana sedih mu pasti ada air mata ku… tawaku terukir senyumanmu kelihatan… dan kita sama-sama menempuh suka dan duka. Namun bertemu kita, hanya untuk bercinta dan bersua…. Bukan untuk bersama-sama memiliki impian

hmmm cinta ni adew macam-macam dan yang pasti cinta itu buta.... :(


adiosss....

No comments: